قاچاقچی غذای حیوانات در زنجان جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از جریمه ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی غذای حیوانات در استان خبر داد.

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: پرونده حمل ۳۲۲ کیلوگرم غذای حیوانات قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه به نداشتن مجوز ورود به کشور از گمرک، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا، متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

مظفری گفت: شعبه همچنین برای خودرو حامل این کالاها، سه میلیارد ریال معادل ارزش کالا به جریمه اضافه و متخلف را جمعا به پرداخت ۶ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی زنجان خودرو سواری را به ظن قاچاق توقیف و پرونده محموله قاچاق کشف شده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

این مسوول ادامه داد:شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و کم فروشی موضوع را در سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی ثبت کنند.

مظفری افزود: بیشترین پرونده‌های مورد بررسی در حوزه کالا و خدمات مربوط به درج نکردن قیمت و گرانفروشی، کم فروشی و تقلب بوده است.

وی اضافه کرد: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و این میزان در استان ۷.۵ روز است.

این مسوول، علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها را زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات انجام گرفته، ذکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار