مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

قاچاقچی شکلات در زنجان جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: قاچاقچی شکلات در زنجان به پرداخت پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده قاچاق ۳۱ هزار و ۱۶۲ عدد شکلات خارجی به ارزش چهار میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به علم و اطلاع متخلف از قاچاق بودن کالا، معرفی نکردن مالک کالای قاچاق و ارائه نشدن اسناد گمرکی، تخلف قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا، متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش ریالی کالاها محکوم کرد.

این مسوول ادامه داد: شعبه همچنین مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال معادل ارزش خودرو به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی زنجان پس از بازرسی یک دستگاه وانت این تعداد کالای قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زنجان ارسال کرده بودند.

مظفری با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، افزود: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به رووسای شعب ارجاع می شود.

مدیرکل تعزیرات استان زنجان خاطر نشان کرد: در صورتی که مستندات مربوطه قابل استناد باشد، پرونده تشکیل و رسیدگی می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.