از جریمه قاچاقچیان سوخت تا محکومیت واحد صنفی تعمیر خودرو در فارس

افراد متخلف و قاچاقچی از سوی تعزیرات حکومتی استان فارس، مجازات و جریمه شدند.

تعزیرات حکومتی استان فارس، افراد متخلف در استان را محکوم و جریمه کرد.

قاچاقچی سوخت یارانه‌ای جریمه شد

قاچاقچی نفت گاز یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی شهرستان داراب تعزیر و محکوم شد.

فرهاد فرهادی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان داراب اظهار کرد: پرونده نگهداری غیرمجاز ۹ هزار لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش ۵ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان داراب رسیدگی شد.

او ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و با ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

فرهادی گفت: ماموران اطلاعات سپاه شهرستان داراب هنگام بازرسی از منزل یک شهروند دارابی گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

پرونده سوخت قاچاق روی میز تعزیرات 

مدیرکل تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی فارس گفت: در پی کشف مخفیگاه سوخت قاچاق، ۱۳ هزار و ۲۰۰ لیتر نفت گاز یارانه‌ای کشف و ضبط شد. 

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی فارس اظهار کرد: پرونده کشف ۱۳ هزار و ۲۰۰ لیتر نفت گاز از یک مخفیگاه به ارزش ۵ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود و شناسایی ۲ نفر متهم در پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و با ضبط سوخت کشف شده، متهمان پرونده را به پرداخت ۵ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش سوخت محکوم کرد.

سالاری گفت: ماموران شهرداری استان فارس هنگام اجرای طرح تخریب ساختمان‌های غیرمجاز گزارش این تخلف را از یک کارگاه کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جریمه واحد صنفی تعمیر خودرو

واحد صنفی تعمیر خودرو به علت تقلب در اجرای سفارش مشتری، تعزیر و جریمه شد. 

ولی اله درستی مطلق رئیس شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز اظهار کرد: پرونده یک واحد صنفی تعمیر و خدمات خودرو پیرامون تقلب در اجرای سفارش مشتری با ارزش تخلف ۹۴۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و با اعمال نظر کارشناسی تخلف را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۱۰ برابر ارزش تخلف معادل ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

درستی مطلق اضافه کرد: علاوه بر این شعبه رسیدگی کننده، متهم مورد نظر را به برگرداندن وجه دریافتی از مشتری معادل پرداخت ۹۴۰ میلیون ریال در حق شاکی برای جبران خسارات موظف کرد.

رئیس شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

قاچاقچی سیگار محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار خبر داد. 

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اظهار کرد: پرونده نگهداری و عرضه سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد. 

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط سیگار‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۶ میلیارد و هشت میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با دریافت گزارش مردمی پیرامون نگهداری و عرضه سیگار قاچاق در یک واحد صنفی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی فارس ارسال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار