آلمان: تصاویر اجساد سوخته در حمله به رفح غیرقابل تحمل است

وزارت خارجه آلمان طی بیانیه‌ای خواستار حفاظت از جان غیرنظامیان در عملیات رژیم صهیونیستی در رفح شد.

آلمان پس از آمریکا بزرگترین تامین کننده تسلیحات رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود به طوری که برلین ۳۰ درصد از تسلیحات ارتش این رژیم را تامین می‌کند. با این حال، گرچه باور‌های به ظاهر لیبرالی و بشردوستانه از سوی این کشور مطرح می‌شود، اما در حقیقت آلمان هیچ گامی برای اعمال محدودیت در صادرات تسلیحات به تل آویو برنداشته است. 

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه آلمان امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای حمله هوایی روز گذشته اسراییل به اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح را محکوم کرد. 

این وزارتخانه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: تحقیقات پیرامون حمله روز گذشته اسراییل به اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح باید به سرعت و هم اکنون انجام شود. 

در ادامه این بیانیه بدون اشاره به توحش رژیم صهیونیستی در کشتار ۳۶ هزار فلسطینی در غزه، آمده است: تصاویر منتشر شده از اجساد سوخته که شامل کودکان می‌شود غیرقابل تحمل است. جمعیت غیرنظامیان در نهایت باید تحت محافظت بهتری قرار بگیرد. 

با این وجود، وزارت خارجه آلمان هیچ سخنی درباره استقرار آتش بس در غزه و درخواست برای ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه را مطرح نکرد. 

اولاف شولتس، صدراعظم آلمان و سایر مقامات ارشد این کشور شامل وزیر خارجه پس از حمله هفتم اکتبر حماس با سفر به سرزمین‌های اشغالی همبستگی خود را با این رژیم برای کشتار غیرنظامیان فلسطینی ابراز داشتند.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

برچسب ها: جنگ غزه ، فلسطین ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
برای عربستان. مصر و امارات و ترکیه آذربایجان آوردن قابل تحمل هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
تلویزیون کاش جنگ غزه و رفح را نشان میدهید دستت درد نکنه شهیدان را و زخمی ها را شطرنجی کن پدر بیامرز با روح روان ملت اینقدر بازی نکنید
آخرین اخبار