ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان با احداث نیروگاه خورشیدی

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان یزد گفت: طرح نیروگاه‌های خورشیدی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و حمایت اقتصادی از خانوار محروم در میبد آغاز شد.

محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با اشاره به ظرفیت خوب شهرستان میبد در راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی و ایجاد اشتغال پایدار و کمک به خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش این شهرستان گفت: تا به حال ۱۸۰ خانواده مددجوی تحت پوشش شهرستان میبد واجد شرایط راه‌اندازی طرح تولید برق خورشیدی با هدف ایجاد زمینه درآمدزایی و اشتغال شناسایی شده اند.

شجاعان با بیان اینکه طرح نیروگاه‌های خورشیدی با هدف حمایت اقتصادی از خانوار محروم و همچنین ایجاد اشتغال پایدار و سالم بدون تولید آلاینده‌های محیط زیستی اجرایی شده است، گفت: کمیته امداد در فرآیند اجرای این طرح به مددجویان واجد شرایط، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت و پیمانکار اقدام به نصب نیروگاه‌های ۵ کیلوواتی برای هر خانوار می‌کند.

وی افزود: مددجویان از این نیروگاه‌ها نگهداری می‌کنند و در نهایت برق تولیدی توسط دولت با نرخ بیشتر از افراد عادی، از مددجویان خریداری می‌کند و از محل فروش این برق تولیدی، هم اقساط وام پرداخت پرداخت و هم ماهیانه مبلغ قابل توجهی به حساب مددجویان واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد برای پیگیری و تسهیل اجرای طرح احداث نیروگاه خورشیدی برای مددجویان میبدی با  میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و سرهنگ آقایی فرمانده سپاه دیدار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.