اصحاب فرهنگ و هنر یاد شهدای خدمت را گرامی داشتند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، آیین گرامیداشت یاد و خاطره خادمان ملت ایران در مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان برگزار شد.

 علی سرگزی در مراسم گرامیداشت یاد خادم فرهنگ و شهدای خدمت بیان کرد: در پی شهادت مظلومانه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، شهید جمهور و رئیس‌جمهوری مردمی و محبوب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امام‌جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید مهدی موسوی سرتیم محافظتی و همچنین کادر پرواز بالگرد، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه یاد و خاطره این عزیزان ارزشمند را پاس داشتند.

وی افزود: بنابراین خبر در این آیین، هنرمندان انقلابی استان، با ابزار هنر ارادت خودشان را به شهید جمهور نشان داده و به اجرای اشعار، سرود، نقاشی و خوشنویسی پرداختند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن گرامیداشت شهادت خادم فرهنگ، شهید آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه تشریح کرد: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه این استان باتوجه‌به اینکه این شهید والامقام خدمات بسیار بزرگ و ارزشمندی به حوزه فرهنگ، هنر و رسانه سیستان و بلوچستان انجام داده بودند این گرامیداشت را برای شهید جمهور برگزار کردند.

وی ادامه داد: در این مراسم شاعران و هنرمندان در حوزه هنرهای تجسمی، طراحی، نقاشی و خوشنویسی حضور داشتند و به‌وسیله ابزار هنر، ارادت خودشان را به شهید جمهور نشان دادند.

سرگزی تشریح کرد: راه‌ورسم شهید آیت‌الله رئیسی را باید چراغ راهی برای ادامه خدمت و سرلوحه‌ای برای مسئولان و هنرمندان قرار دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار