شهروند خبرنگار فارس؛

مشکلات پرداخت اقساط نهضت ملی مسکن از زبان متقاضیان در شهرستان کوار

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مشکلات دریافت وام و پرداخت اقساط نهضت ملی مسکن در شهرستان کوار سخن گفت و درخواست رسیدگی کرد.

نهضت ملی مسکن تسهیلات دولتی است که متقاضیان به ویژه افراد کم درآمد می‌توانند به وسیله آن و با پرداخت اقساط صاحب خانه شوند. اما برخی از متقاضیان در ادامه پرداخت اقساط با مشکلاتی مواجه می‌شوند که نیاز به وام پیدا می‌کنند.

به گفته برخی از متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرستان کوار استان فارس برای پرداخت مابقی اقساط نیاز به وام پیدا کردند، اما بانک‌ها در صورتی وام ارائه می‌دهد که آنها حدود ۱۰۰ میلیون تومان در بانک سپرده گذاری کنند به همین جهت با مشکلاتی مواجه شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام خدا قوت؛ ما در نهضت ملی مسکن شهرستان کوار استان فارس ثبت نام کردیم هر سه ماه یک بار پیامی جهت واریز وجه می‌آید. مجدد برای ما پیامی در قالب «متقاضی محترم نهضت ملی مسکن آقای / خانم ...؛ پرداخت مرحله ۵ با توجه به پیشرفت پروژه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ ساعت ۰۰:۰۰ مبلغ ۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به شماره‌حساب ۳۲۹۹۰۷۹۱۶۲۰۲ واریز نمایید.» 
حالا برای پرداخت بقیه وجه احتیاج به وام قرض الحسنه داریم، اما وقتی به بانک مراجعه میکنیم در صورتی وام می‌دهندکه بالای ۱۰۰ میلیون تومان سپرده گذاری انجام دهیم. شرایط سخت است لطفا رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار