فلیک درصدد جذب ۲ بازیکن آلمانی برای بارسلونا

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال آلمان گفت: هانسی فلیک علاقمند به جذب بازیکنانی همچون ویرتز و موسیالا برای بارسلونا است.

به نقل از موندو دپورتیوو در حالی که منتظر تایید حضور هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید باشگاه بارسلونا هستیم، یکی از موضوعاتی که در ماه‌های آینده مورد بحث قرار می‌گیرد، آماده سازی ترکیبی خواهد بود که سرمربی آلمانی برای داشتن آن تلاش خواهد کرد. یکی از کسانی که به خریدهای احتمالی اشاره کرد، لوتار ماتئوس، فوتبالیست افسانه‌ای سابق و دوست خوب فلیک است و به تمایل هموطنش برای در دست گرفتن زمام نیمکت بارسلونا اشاره کرد.

ماتئوس گفت: حضور فلیک در بارسلونا علیرغم مشکلات مالی که با آن مواجه خواهد شد، چالش بزرگی است. او در پروژه ورزشی جدید خود با بازیکنان قدیمی خود مانند تراشتگن، گوندوگان و لواندوفسکی ملاقات خواهد کرد. شاید یکی دو نفر دیگر را نیز با خود همراه کند.  من نمی‌دانم. ​​​

او ادامه داد: فلوریان ویرتز، جمال موسیالا و... بازیکنان زیادی هستند که او دوست دارد در بارسلونا همراهش باشد، اما احتمالا از نظر مالی جذب آن ها مقرون به صرفه نخواهند بود.  او مشتاقانه منتظر رسیدن به بارسلونا است.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال آلمان بیان کرد: او عاشق اسپانیا است و تابستان‌های زیادی را در تعطیلات با خانواده در آنجا گذرانده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار