شهید جمهور هدف خدمت به محرومان را داشت

رئیس بنیاد شهید زاهدان گفت: شهید خدمت آیت‌الله ریسی هدف خدمت به محرمان را داشت او خستگی‌ناپذیر بود و در تمام امر فرمان‌بردار رهبر انقلاب و شهدا بود. شهید جمهور هدف خدمت به محرومان را داشت

 علی داورنیا در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در حسینیه شهدای زاهدان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای کشور، شهدای امینت، شهدای وطن، شهدای سلامت، شهدای خدمت شهید مظلوم سید محرومان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه بیان کرد: شهید رئیسی خادم‌الرضا فردی بود که سال‌ها تولیت آستان قدس رضوی را برعهده داشت کسی که در رده‌های مختلف مسئولیت داشت کسی که جزو خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام بود رئیس‌جمهور و سید محرمان که هدف پیشرفت و عزت نظام جمهوری اسلامی را داشت.
 
وی ادامه داد: کسی که در ولایت ذوب شد و هدف خدمت به محرمان را داشت او خستگی‌ناپذیر بود و در تمام امر فرمان‌بردار رهبر انقلاب و شهدا بود این ضایعه بزرگی است که تسلیت عرض می‌کنیم.

رئیس بنیاد شهید زاهدان تصریح کرد: رئیس‌جمهور و هیئت همراه در سفر‌های استانی به درد و دل مردم گوش می‌دادند و مشکلات مردم را حل می‌کردند سفر استانی تمام شد و آن سفر ملکوتی باقی‌مانده بود که با شهادت نصیب ایشان شد.

شهادت رئیس‌جمهور فرصتی برای پیش برد اهداف انقلاب است

حسن نوری، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اذعان کرد: این اتفاق یک فرصت برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است مجموعه‌ای از انقلاب اسلامی در این پرواز به شهادت رسیدند، اگر دوباره خیزش مردم را مرور کنیم ترور‌ها و شهادت‌های که در اول انقلاب اتفاق افتاد هر انقلابی را می‌توانست از پای بیندازد.

وی افزود: ساده نیست یک کشوری رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر خود را در یک‌لحظه از دست بدهد؛ اما در آن زمان مردم در صحنه آمدند، موجی که در مراسم تشییع شهید رئیسی شاهد بودیم چنین اتفاقی را در دهه شصت نیز دیدیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان تشریح کرد: بعد از سانحه حادثه مسئولیت بر عهده ما است فضا مسموم است دشمنان بیکار نشستند؛ اما باید مواظب بود در این چهل شبانه‌روز باید دوید و از آرمان‌های ریسی دفاع کنیم زمانی می‌توانیم دفاع کنیم که از آنان مطلع باشیم.

وی ادامه داد: سفر‌های کشوری و استانی، جلسات متعدد زمانی برای تبیین اقدامات دولت باقی نمی‌گذاشت وقتی نشد که به مردم بگوییم تورم ۶۰ درصد زمان روحانی را به زیر ۴۰ درصد رساندیم وقت نشد که مجموعه چند صدهزار همتی بدهی‌های دولت قبل را رفع کرد.

نوری مطرح کرد: این مأموریت ما است که باید بررسی کنیم این آمار‌ها را باید مبلغ بود باید به کسی رأی داد که بتواند این مسیر را ادامه دهد نباید گذاشت دوباره ما را خام کنند نباید گرفتار عزاداری‌ها شد ما مسئولیت ویژه داریم.

وی افزود: دختران ایران مسئول هستند و نقش زیادی دارند ما آزادی را مرهون زمانی هستیم که مادران، دختران و همسران شهید عزیزان خود را فدا کردند این زنان آزادی ما را ایجاد کردند و مدیون آنان هستیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان تأکید کرد: باید فضای مجازی را رصد کرد محتوای مؤثر را باید تبلیغ کرد به گزینه‌ای باید رأی داد که این مسیر را ادامه دهد، حافظه را زود از دست ندهیم یادمان نرود رئیس‌جمهور درحالی‌که خزانه خالی بود دولت را تحویل گرفت؛ اما یکبار نگفت دولت قبل مقصر است.

در هفته آینده کاندید‌ها مشخص می‌شود دقت کنید کار را برای کسی تبلیغ کنیم که این دولت را ادامه دهد ما دولت شهید رجایی را شنیدیم این دولت با یک ماه نرسید؛ اما دولت تراز و الگو شد؛ زیرا در همان ایام مصوباتی برای رفع محرومیت داشت رئیسی سه سال کارکرد، اما فرصت تبلیغ نداشتیم و دشمن هم نگذاشت.

باید حواس را جمع کرد و گول نخورد نباید از صندوق‌های رأی دور شد بعد از شهادت فهمیدن که این خانه مادرش است فضای مجازی ما را از این نهضت دور نکند انقلاب راه خود را بازکرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار