رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین:

سیدحسن نصرالله پرورش یافته از دامان مادری مجاهد است

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین گفت: شخصیت برجسته و تاثیرگذاری همچون سیدحسن نصرالله پرورش یافته از دامان مادری مجاهد است.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در مراسم بزرگداشت مادر دبیرکل حزب الله لبنان، سیدحسن حزب الله که با حضور اقشار مختلف مردم در حرم بانوی کرامت برگزار شد، با تاکید بر جایگاه مهم تعلیم و تربیت در اسلام گفت: همه خانواده‌های اصیل اسلامی به ویژه مادران وظیفه دارند با ایفا کردن نقش تربیتی خود فرزندانی صالح و سالم به جامعه تحویل دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن اختری با بیان اینکه شخصیت برجسته و تاثیرگذاری همچون سیدحسن نصرالله پرورش یافته از دامان مادری مجاهد است که رهبری به آن اشاره کردند گفت: باید چنین شخصیت‌های تاثیرگذار در تاریخ را ارج نهاد و راه و روش آنها را ادامه داد.

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، حجت الاسلام قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری، برخی اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه، نمایندگان دفاتر مراجع عظام تقلید و طلاب و فضلا و مردم انقلابی قم در این مراسم شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار