مربی تیم ملی اسکیت:

مبالغ اهدایی کم وزارت ورزش باعث کاهش انگیزه ما شده است

محمد آرزومند مربی تیم ملی اسکیت درباره مبالغ اهدایی وزارت ورزش انتقاداتی را مطرح کرد.

محمد آرزومند  مربی تیم ملی اسکیت سرعت اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ اظهار کرد:  مراسم تقدیر از ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان که از سوی وزارت ورزش برگزار شد،  مبالغی به مربیان و ورزشکاران اسکیت  تعلق گرفت، که  به این مبالغ اهدایی انتقاد دارم. واقعا مبالغ ناچیز و کمی بود که به ورزشکاران و مربیان داده شد، چون ورزش ما پرهزینه است.

او افزود:  اگر یک ورزشکار اسکیت  بخواهد در سطح ملی خودش را مطرح کند حداقل نیاز به صرف هزینه‌های گزاف دارد. ورزشکاران هر چرخی که در سطح ملی استفاده می کنند،  حدود ۲۰ میلیون هزینه آن چرخ است. شما تصور کنید آن ورزشکار برای اینکه به سطح ملی و تیم ملی  برسد باید چندین تست و مسابقه را پشت سر بگذارد تا به این جایگاه برسد. همچنین مربیان روی جوایز حساب باز می‌کنند. با توجه به مبالغ و جوایز ناچیز واقعا انگیزه‌ای برای ادامه کار باقی نمی‌ماند برای اینکه بخواهیم ما در این سطح فعالیت کنیم. از وزارت ورزش خواهشمند هستم دیدگاهش به صورتی باشد که همه  رشته‌های ورزشی را در یک سطح ببیند. من خبر دارم که یکسری از فدراسیون‌ها مبالغ بیشتری گرفتند، اما تفاوتی که بین ورزش‌ها قائل می‌شوند با توجه به شرایطی که هست یک مقدار انگیزه ورزشکاران و مربیان مثل رشته ورزشی ما را کم می‌کند. امیدوارم که در تجلیل‌های بعدی این موضوع  در نظر گرفته شود.

آرزومند گفت: از فدراسیون اسکیت به خاطر مراسم تجلیلی که از ورزشکاران و مربیان  کرد تشکر می‌کنم. این فدراسیون تقریبا به همه ورزشکاران و مربیان ۲ برابر مبلغ وزارت ورزش و جوانان پاداش اهدا کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
حیف پول بیت‌المال که صرف فوتبال و مسابقات ورزشی می‌شود. آن وقت یک سرویس بهداشتی استاندارد که نیاز مردم است در کشور ما وجود ندارد!
آخرین اخبار