سخنگوی ستاد انتخابات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

داوطلبان ریاست‌جمهوری ثبت‌نام خود را در روزهای ابتدایی انجام دهند+ فیلم

اسلامی گفت: داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در روز‌های ابتدایی ثبت‌نام کنند، احتمالا در روز‌های آخر با شلوغی مواجه خواهیم بود.

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: فرآیند ثبت‌نام امروز آغاز شد و در خدمت داوطلبان خواهیم بود. توصیه مهم ما این است که در روز‌های ابتدایی ثبت‌نام‌ها انجام شود، زیرا احتمالا در روز‌های آخر با شلوغی مواجه خواهیم بود.

وی در توصیه به داوطلبان گفت: داوطلبان اطلاعیه شماره یک را حتما ملاحظه کنند، زیرا در این اطلاعیه به مدارکی که لازم است داوطلبان در اختیار داشته باشند اشاره شده است.

اسلامی گفت: داوطلبان اصل مدرک تحصیلی، اصل چهار سال سابقه تصدی مسئولیت، شرط سنی، اصل شناسنامه و کارت ملی را به همراه داشته باشند.

سخنگوی ستاد انتخابات اظهار کرد: همچنین سوءپیشینه و سوءسابقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت آن دسته از داوطلبانی که دارای شرایط هستند وارد سالن ثبت نام خواهند شد.

وی ادامه داد: در این مرحله حدود ۴۵ تا یک ساعت در خدمت کاربران هستیم و پرسشنامه با داده‌های داوطلبان پر خواهد شد و به تایید آنها خواهد رسید. در نهایت احراز‌ها توسط شورای نگهبان انجام خواهد شد.

اسلامی تاکید کرد: ما در اینجا صرفا اخذ مدارک و ثبت نام را انجام می‌دهیم و احراز صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان صورت خواهد گرفت. منتظر تاییدصلاحیت‌ها خواهیم بود و در نهایت ۲۲ خرداد انتشار اسامی نهایی را خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
روح شهید جمهور شاد ، لطفا کسانی کاندید شوند که شایسته این مقام باشند
آخرین اخبار