محمدرضا صباغیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد

نماینده حوزه مهریز به عنوان اولین داوطلب واجد شرایط در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

محمدرضا صباغیان نماینده حوزه مهریز به عنوان اولین داوطلب وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و برای انتخابات ثبت‌نام کرد.

 ساختار سیاسی و اداری کشور باید اصلاح شود

صباغیان پس از ثبت‌نام در انتخابات و در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم که یکی از قوای اجرایی کشور است. علی رغم موفقیت‌ها و دستاورد‌های خوبی که در برخی حوزه‌ها داشتیم، اما متاسفانه برخی از دولت‌ها نتوانستند مشکلات اقتصادی و نظارتی کشور را حل کنند.

وی افزود: ما شاهدیم که دولت‌ها شعار می‌دهند، اما مشکلات مردم حل نمی‌شود. من ریشه این مشکلات را در ساختار اداری و سیاسی کشور می‌بینم و تا اصلاح نشود همه در همین ریل حرکت می‌کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری

صباغیان گفت: ما مجموعه‌های متفاوت قانون‌گذاری داریم، دولت داریم، بنیاد‌ها و ستاد‌های اجرایی داریم، حتی دستگاه‌های نظارتی ما هم متفاوت است. باید یک نفر چاقوی جراحی را بردارد و این را اصلاح کند. متاسفانه هر کس این حرف را بزند فکر می‌کنند با نظام مشکل دارد، اما این اتفاقا باعث استحکام نظام می‌شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی من اگر خدا صلاح بداند و مردم رای دهند اصلاح نظام کشور است که یک نمونه‌اش اصلاح دستگاه‌های خدمات‌رسان است. هر یک از اینها به شکل جزیره‌ای کار می‌کنند که همه باید زیر نظر شهردار باشد و شهردار را هم مردم باید انتخاب کنند. فرمانداران و استانداران باید نمایندگان سیاسی دولت باشند. باید ساختار سیاسی و اداری کشور اصلاح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار