رفع مشکل ۴۸ واحد تولیدی در فاروج

فرماندار فاروج از پیگیری و رفع موانع ۴۸ واحد تولیدی در این شهرستان خبرداد.

عبدالرضا فرزانه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیداز پیگیری ۴۸ پرونده‌ی مرتبط با مشکلات واحد‌های تولیدی و صنایع از سال گذشته در این کارگروه خبر داد و گفت: حدود ۹۰ درصد این پرونده‌ها حل شده است.
او گفت : بیش از ۹۰ درصد پرونده‌ها با موضوعات متفاوتی همچون مشکلات واحد‌های تولیدی و صنایع، امحای تسهیلات و...، پیگیری وباتصویب مصوبات مشکلات آنان رفع شد.
فرزانه گفت : امروز هم ۹ پرونده در کارگروه بررسی شد که از این تعداد ۷ پرونده مشکل آن مرتفع و مابقی به دلیل داشتن پرونده قضایی وتعیین و تکلیف از سوی دستگاه قضایی، بعد از رأی نهایی در جلسات بعدی برای آنها تصمیم گیری می‌شود.

فرماندار فاروج با اشاره به نامگذاری شهر سال نیز گفت: تلاش می‌کنیم تا جایی که قانون و ضوابط اجازه دهد مشکلات و موانع سر راه تولید و صنایع را در شهرستان به خوبی حل کنیم تا کمکی به مردم در راستای تحقق شعار سال کرده باشیم.

او در خصوص یکی از پرونده‌های امروز که در مورد تعیین و تکلیف وضعیت سیلوی گندم شهرستان بود، نیز افزود چندین سال است که مشکلی بین اداره غله استان و این سیلو وجود دارد در سال گذشته هم در کارگروه استان این موضوع پیگیری و مقرر شد وثیقه‌ای از سوی صاحب سیلو گذاشته شود تا بتوانند خرید را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.