شرکت کالای خواب پوریا پارس (برند تشک اِندی) که به تازگی در نمایشگاه جهیزیه و لیزینگ شیراز شرکت کرده، با استقبال مناسبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شده است.

در نمایشگاه جهیزیه و لیزینگ شیراز با استقبال مناسبی از سوی بازدیدکنندگان به ویژه زوج‌های جوان و عروس و داماد‌ها مواجه شده است.

در این نمایشگاه محصولات با تخفیف نمایشگاهی عرضه می‌شوند؛ معرفی توانمندی‌های صنعت لوازم خانگی کشور و ارائه نوآوری‌ها در این حوزه از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

پوریا کشاورز مدیر شرکت کالای خواب پوریا پارس با بیان اینکه یک کالای خواب مرغوب و باکیفیت، می‌تواند خواب کافی را تضمین کند، گفت: شرکت کالای خواب پوریا پارس (برند تشک اِندی) به مدت ۵ سال در شهرک صنعتی شیراز مستقر و مشغول به تولید کالا و فعالیت است.

این تولیدکننده جوان که توسعه و رونق تولید را چشم انداز خود قرار داده با بیان اینکه ماشین آلاتی در که در این واحد تولیدی بکار گرفته شده است همگی مجهز و بروز دنیاست، گفت: ما توانسته‌ایم طی این مدت خط تولید را بروز و در استان فارس و جنوب ایران خودکفا و سرآمد باشیم تا دیگر برای تامین کالای خواب بی نیاز از شهر‌های مرکز و شمال ایران باشیم.

کشاورز با اشاره به تحقق شعار سال و اشتغال‌زایی در این مجموعه، گفت: بیش از ۴۰ نیرو با ۴ برند تشک اندی، رویال پارس، برند کالای خواب هربد و همچنین فرش ترنج مشغول فعالیت و ارائه تولید کالا هستیم.

مدیر شرکت کالای خواب پوریا پارس به استقرار ۳ نمایندگی رسمی این شرکت در کلانشهر شیراز اشاره کرد و گفت: ۴۰ نمایندگی در جنوب کشور در استان‌های بوشهر، قشم و. داریم و این واحد تولیدی طی تفاهم‌نامه‌ای با هتل‌ها، ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف در ارتباط است.

کشاورز ادامه داد: شرکت کالای خواب پوریا پارس؛ سال گذشته توانسته است با استاندارد‎ها، برنامه‌ریزی و تبلیغات انجام شده برند برتر استان را کسب کرده باشید.

او با بیان اینکه از آنجا که به مشتری‌مداری توجه داریم، محصولات خانه تشک اندی با کیفیت مناسب و با اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره حتی برای تمامی اقشار جامعه به فروش می‌رسد، خاطرنشان کرد: بانک تجارت نیز جهت خرید محصولات ما، به مشتریان وام کالا ارائه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار