معرفی برترین‌های مسابقات دوچرخه‌سواری پیشکسوتان کشور

برترین‌های مسابقات کاپ آزاد دوچرخه‌سواری استقامت جاده پیشکسوتان کشور به میزبانی اصفهان معرفی شدند.

رییس هیات دوچرخه‌سواری اصفهان گفت: این رقابت‌ها با حضور ۸۰ ورزشکار در ۶ رده سنی از سراسر کشور به مناسبت آزادسازی فتح خرمشهر به سرداوری محمد رضا باجول در سپاهان‌شهر برگزار شد.


اسماعیل پناهنده با اشاره به همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در برگزاری این رقابت ها، افزود: در رده سنی ۶۰ سال به بالا علی پورمهر (هیات تهران)، حسن کریمی (هیات خراسان رضوی) و ایرج یحیائی (هیات البرز) مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در گروه سنی ۵۵ سال به بالا، ابراهیم وطن‌پور (هیات البرز) جواد دنیا دیده (هیات تبریز) و مظاهر رضازاده (استان گلستان) رده‌های نخست تا سوم را بدست آوردند.

او  تصریح کرد: در گروه سنی ۵۰ سال به بالا، سهراب پیلتن (استان فارس)، علی اصدقی (سلمان‌شهر) و جواد رحمتی (هیات کرج) و در گروه سنی ۴۵ سال به بالا، مهدی باقری باغی (هیات کرج)، محمدعلی فتح اله پور خالص (بایک سنتر) و هادی معتضدی (هیات سمنان) به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

رییس هیات دوچرخه‌سواری اصفهان گفت: در گروه سنی بیش از ۴۰ سال، عبد الرحیم براتی (هیات کهکیلویه و بویر احمد)، افشین دوستی (هیات بروجرد) و مرتضی بهرام دخت (هیات کیش) و در گروه سنی بیش از ۳۵ سال مصطفی اصغرپور ارشد (هیات تبریز)، حامد صیفی‌کار (هیات همدان) و سیاوش حسین‌پور (هیات اصفهان) حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.