عاملان نزاع دسته جمعیِ اسدآباد انگوری فهرج در دام پلیس

فرمانده انتظامی فهرج از دستگیری ۱۲ نفر از عاملان نزاع دسته جمعیِ اسدآباد انگوریِ بخش نگین کویر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس احمد پور گفت: فروردین ماه امسال در پی اعلام یک مورد نزاع دسته جمعی و استفاده از سلاح سرد منجر به جرح در روستای اسدآبادِ انگوری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰شهرستان فهرج، سریعاً واحد گشت پاسگاه انتظامی سکهور برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی افزود: پس از صحت و سقم موضوع با هماهنگی دستگاه قضایی، اقدامات تخصصی و دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

سرهنگ احمد پور تصریح کرد: طی چند مورد عملیات شبانه روزی در شهرستان فهرج و مناطق همجوار، سرانجام ۱۲ نفر از عوامل دخیل در نزاع دسته جمعی دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت: از مجموع ۱۲ دستگیر شده، تعدادی هم اکنون در زندان و کانون اصلاح تربیت بسر می‌برند و تعدادی هم به قید ضمانت تا زمان صدور رای آزاد هستند. 

سرهنگ احمدپور ضمن قدردانی از حمایت دستگاه قضایی شهرستان فهرج در برخورد با عاملان نزاع دسته جمعی افزود: اقدامات انتظامی برابر دستورات قضایی بطور جد در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان فهرج است. 

 وی تصریح کرد: جوانان باید از رفتار‌های پرخطری که منتهی به اعمال مجرمانه می‌شوند خودداری کنند؛ چرا که بسیاری از افراد بدون هیچ گونه سوء سابقه‌ای و تنها به علت ناتوانی در کنترل خشم لحظه‌ای برای خود، خانواده و دیگران یک عمر ندامت و پشیمانی به بار می‌آورند.

سرهنگ احمدپور بیان داشت: پلیس فهرج، برای عبرت سایرین، مجازات سنگینی از دستگاه قضایی برای منازعان روستای اسدآباد انگوری مطالبه کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار