شهروند خبرنگار خراسان رضوی؛

دلنوشته شهروندخبرنگار نیشابوری برای رئیس جمهور شهید

شهروند خبرنگار نیشابوری ما در وصف رئیس جمهور شهید دلنوشته‌ای نوشت و آن را به اشتراک گذاشت.

این روزها هرکدام از مردم ایران در پی شهادت رئیس جمهور محبوب کشورمان سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان به شکل های گوناگون ابراز ارادت و احترام کردند و برای مقام والای رئیس جمهور شهید شعر و دلنوشته ای سرودند.

شهروند خبرنگار ما از شهرستان نیشابور نیز در وصف آیت الله سید ابراهیم رئیسی دلنوشته ای نوشت و آن را با ما به اشتراک گذاشت که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

منبع: مریم دانشگر - خراسان رضوی

متن دلنوشته شهروند خبرنگار
آقای رئیسی عزیز شهیدجمهور ما، شما مرد بزرگی هم برای ایران و هم برای کشور‌های مسلمان بوده و تا ابد مرد بزرگ و الگوی خدمت صادقانه، ایثار، فداکاری، صبر و گذشت و حامی ضعیفان خواهید بود.

آقا و سیدمظلوم ما، از قدیم گفتند شهدا زنده هستند و شاهد کار‌های ما هستند، اینک از شما شهید والا مقام خادم الرضا، میخواهم برای همه ما دعا کنید تا بتوانیم ان شاءالله با توکل بر پروردگار در راه خدمت به کشور و سربلندی و پیشرفت آن و حمایت از ضعیفان پابه پای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که رهبری فرزانه هستند قدم‌های استوارمان را محکم‌تر برداریم و در این راه کوتاهی نکنیم و رهبر عزیزمان را تنها نگذاریم و نگذاریم خون پاک شهدا پایمال شود و دست دشمنان اجنبی که چشمشان به کشور ایران هست را کوتاه کرده و مثل همیشه در برابر دشمنان پیروز و سرافراز باشیم.
الهی آمین.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار