مدیرعامل عروج گفت: موسسه چاپ و نشر عروج با بیش از ۳۲ سال فعالیت تاکنون بیش از ۱۲۵۰ عنوان کتاب روانه بازار کرده است.

علی یوسفی، مدیرعامل موسسه چاپ و نشر عروج درباره کتاب‌هایی که موسسه به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) رونمایی می‌کند، گفت: موسسه چاپ و نشر عروج، وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با بیش از ۳۲ سال فعالیت در حوزه چاپ و نشر آثار تخصصی امام راحل تاکنون بیش از ۱۲۵۰ عنوان کتاب چاپ کرده و روانه بازار نشر شده است. بیش از ۵۰ عنوان کتاب شامل آثار قلمی امام خمینی (ره) است؛ یعنی آثاری که نویسنده آن حضرت امام خمینی (ره) است و سایر کتاب‌ها درباره امام راحل چاپ شده است.

یوسفی

یوسفی ادامه داد: سال گذشته موسسه چاپ و نشر عروج ۲۸ عنوان کتاب چاپ اول روانه بازار کرد و ۶۲ عنوان کتاب جزو کتاب‌های تجدید چاپ بود. مردم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران استقبال خوبی از کتاب‌ها داشتند. پر فروش‌های کتاب‌ها هم «چهل حدیث حضرت امام»، «دیوان امام: مجموعه اشعار امام خمینی (ره)»، «جنود عقل و جهل» و «وصیت‌نامه حضرت امام» است، سالی چند نوبت چاپ می‌شوند.

دیوان اشعار

مدیرعامل موسسه چاپ و نشر عروج در پاسخ به این سوال که با توجه به ایام انتخابات کدام کتاب‌ها پیرامون انتخابات نوشته شده؟ بیان کرد: در مجموعه تبیان که بیش از ۶۰ عنوان کتاب را در حوزه‌های مختلف کار کرده، یک کتاب شامل دیدگاه‌های حضرت امام پیرامون انتخابات است. ایشان مکالمات و سخنرانی‌هایی که پیرامون انتخابات داشته، در آن کتاب گردآوری شده است.

وی با اعلام این خبر که امسال بیش از ۳۰ عنوان کتاب جدید در مرحله آماده‌سازی داریم، گفت: بعد از برگزاری سالگرد امام کتاب‌ها رونمایی خواهد شد.

یوسفی درباره ترجمه کتاب‌هایی که پیرامون دیدگاه‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) نوشته شده، گفت: کتاب‌های موسسه چاپ و نشر عروج بخصوص وصیتنامه و زندگینامه حضرت امام به بیش از ۲۵ زبان ترجمه شده است. ترجمه آثار منتشر شده با معاونت بین‌الملل موسسه چاپ و نشر عروج است. کمیته چاپ و نشر کتاب‌ها را دسته‌بندی کرده و به نسبت هر کشور تصمیم‌گیری می‌شود که کدام کتاب به چه زبانی ترجمه شود.

خبرنگار: نفیسه خلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار