معاون دادستان کل کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گزارشی از بی‌انضباطی در ثبت‌نام انتخابات دریافت نکردیم

امیری اصفهانی گفت: در چهار روزی که از ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته گزارشی از ناهنجاری یا نابسامانی در فرآیند ثبت‌نام دریافت نکردیم.

مهدی امیری اصفهانی، معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور با حضور در ستاد انتخابات کشور و در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:گزارشی ناشی از بی‌انضباطی و نابسامانی در فرآیند ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری دریافت نکردیم

امیری اصفهانی گفت: در چهار روزی که از ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گذشته گزارشی که ناشی از ناهنجاری، بی‌تدبیری، بی‌توجهی، بی‌انضباطی یا نابسامانی در فرآیند ثبت‌نام باشد را دریافت نکردیم.

مهدی امیری اصفهانی معاون امنیتی سیاسی دادستان کل کشور ادامه داد: برگزاری انتخابات با دوره‌های قبل چه انتخابات مجلس شورای اسلامی چه مجلس خبرگان و چه ریاست جمهوری یک تفاوت اساسی دارد.

وی اظهار کرد: زمان شش ماه تا یک سال را دوستان اجرایی و نظارت در کمتر از چهل روز طی می‌کنند که از یک طرف نقطه قوت است که اگر ان‌شالله با بهترین نتیجه همراه شود یک مصداق مدیریت جهادی در جمهوری اسلامی ایران است یعنی می‌شود کار‌ها در زمان کوتاه به شکل مدبرانه و با وضعیت مقبول و مطلوب انجام داد.

معاون امنیتی سیاسی دادستان کل کشور بیان کرد: در چهار روزی که از ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گذشته بحمدالله گزارشی که ناشی از ناهنجاری، بی‌تدبیری، بی‌توجهی، بی‌انضباطی یا نابسامانی در فرآیند ثبت‌نام باشد را دریافت نکردیم. ظاهرا سایر اعضای هیئت اجرایی مرکزی نظرشان با توجه صحبت‌هایی که ما داشتیم همین است.

امیری اصفهانی گفت: کار‌ها طبق برنامه در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می‌شود و این موارد نشان می‌دهد که شورای نگهبان و وزارت کشور به‌عنوان مرجع نظارتی و اجرایی مصمم هستند هم قانون را به دقت رعایت کنند و هم حقوق نامزد‌ها رعایت شود و هم مردم به سلامت انتخابات اطمینان خاطر پیدا کنند که انشالله سلامت انتخابات موجب مشارکت حداکثری و یک انتخابات بسیار مطلوب و در شان و تراز جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
خسته نشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
یعنی همه قشنگ می آمدن حمام رفته ناخن گرفته عطر زده کفش واکس خورده ثبت نام میکردند و می رفتند
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۳۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
دیگه ثبت نام 10 نفر بی نظمیش کجا بوده.
آخرین اخبار