میرزایی برای انتخابات ریاست جمهوری نام ​نویسی کرد

یکی از نمایندگان پیشین مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

حجت‌الاسلام حسین میرزایی از نمایندگان پیشین مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

حجت الاسلام حسین میرزایی، نماینده ادوار مجلس پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ان‌شاالله شورای نگهبان بنده را جزو داوطلبين نهایی قرار ندهند تا از پاسخ سوال در یوم الحساب معاف شوم. اگر شورای نگهبان صلاحیت اینجانب را تأیید کرد، انشاالله مردم به بنده رأی ندهند تا باز هم از سوال در یوم الحساب معاف گردم. اما اگر مردم به بنده اعتماد کردند، آنگاه در مسیر خدمت کفش آهنی خواهم پوشید.

وي ادامه داد:تاکنون برنامه های بسیاری نوشته و اجرا شده است اما  وضعیت معیشتی مردم، گرانی، اشتغال، نظام بانکی و سیاست های پولی و مالی و ... همین است که مشاهده می کنید.

حسين ميرزايي

ميرزايي افزود:آقای هاشمی با آن هوش و اقتدار سیاسی که داشت، نتوانست مشکل اقتصادی کشور را حل کند. آقای خاتمی با محبوبیتی که در آن سال ها پیدا کرد، نتوانست مشکلات کشور را حل کند. احمدی نژاد با جرأت، پرکاری و هوشی که داشت نیز نتوانست مشکلات را برطرف کند. آقای روحانی نیز که به جای خدا، دست نیاز به سوی کدخدا دراز کرد، هم نتواست بر مشکلات فائق بیاید. آقای رئیسی، آن مجاهد شریف عمرش کفاف نداد تا نتیجه کارش مشخص شود.

وي اظهار کرد:​اما آیا می توان گفت که همه وزارای اقتصادی و روسای بانک مرکزی و مسئولین گذشته فاسد، بی سواد یا بی عرضه بودند؟! هرگز نمی توان چنین قضاوت کرد، پس چرا اوضاع اقتصادی اینگونه است؟

ميرزايي در انتها گفت:​ریل اقتصادی کشور از دولت سازندگی اشتباه گذاشته شده و هیچ کسی نتوانسته آن را اصلاح کند. باید از الگوی توسعه پایدار و اقتصاد لیبرال و سرمایه داری دست برداشت و به الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی و اقتصاد مقاومتی روی آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار