ایمن سازی تونل‌های جاده یاسوج - اصفهان نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: برای روشنایی و ایمن سازی تونل‌های جاده یاسوج به اصفهان به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

محمد بهرامی در بازدید از طرح‌های در دست ساخت حوزه راهداری بخش پاتاوه گفت: هرچند بخشی از کار در این زمینه انجام شده است، اما با توجه به حساسیت کار، ضرورت ایجاب می‌کند، روشنایی و ایمن سازی تونل‌های این جاده این در اسرع وقت به نتیجه برسد.


وی همچنین اضافه کرد: لکه‌گیری و آسفالت جاده یاسوج به اصفهان هم با برآورد اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در حال حاضرآغاز شده است که امیدواریم اعتبارلازم توسط سازمان راهداری تامین شود.


نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در خصوص مطالعات پل دروهان هم گفت: پلی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد فرسوده بوده و ایمن نیست و باید پل جدیدی احداث شود و مطالعات آن انجام گیرد.


بهرامی با گلایه از نیمه تعطیل بودن طرح ساخت تونل‌های مسیر یاسوج به سی‌سخت هم گفت: این طرح در حال حاضر نیمه تعطیل است و ضرورت دارد ادامه ساخت آن از سر گرفته شود.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: با اجرای طرح پل دروهان منطقه چیتاب به محور یاسوج - اصفهان متصل می‌شود.


پیمانجو در خصوص روشنایی و ایمن‌سازی تونل‌های مسیر یاسوج به اصفهان هم گفت: این طرح توسط راهداری در حال انجام و طرح لکه‌گیری محور یاسوج به سمیرم هم با ۵۰ درصد پیشرفت در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.