شمس‌الدین حسینی در ستاد انتخابات کشور حضور یافت

نماینده مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور رفت

شمس‌الدین حسینی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش  برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

وی هم‌اکنون نماینده رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی است.

حسینی پس از انجام ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف تحول اقتصادی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شدم.

وی گفت: قانون اساسی نشان داد، فقدان ناگهانی رئیس جمهور نمی‌تواند مانع کشورداری شود، من با بهره گیری از ظرفیت همگان و شکوفایی از استعداد‌های کشور وارد این عرصه شده ام.مشارکت شما کلید اصلاح امور حکمرانی و اعتلای همه امور اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... است.

وی در ادامه با بیان اینکه با هدف تحول اقتصادی وارد این عرصه شده ام، اظهار داشت: من توسعه ایران را از مسیر گشایش فرزانگی و نه از طریق کشمکش سیاسی دنبال خواهم کرد.

حسینی تاکید کرد: سیاست‌های اقتصادی ناکارآمد باعث رانت و فساد در توزیع درآمد شده است. عدم شفافیت و مداخله‌های غلط باعث بی انگیزگی سرمایه گذاران شده و سفره مردم را کوچک کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تصریح کرد: به واسطه ۳ دهه کار و تلاش در حوزه تقنین و اجرا به دیوانسالاری آشنایی دارم، به شما اطمینان می‌دهم با استفاده از تجارب خود، قدم برمی دارم و بی مایگی را برای حل مسائل اقتصادی مانع می‌دانم و خود را در معرض انتخاب شما قرار داده ام، چون با اجرای قوانین اقتصادی می‌توانم مشکلات اقتصادی شما را حل کنم.

حسینی در پایان تصریح کرد: گشایش اقتصادی، امنیت پایدار و همه جانبه و گره گشایی سیاست خارجی و اعتلای علمی و فرهنگی ۳ محور اصلی برنامه‌های دولت من خواهد بود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار