پیگیری شد؛

پاسخ گروه خودروسازی سایپا به تاخیر در صدور حواله تکمیل وجه برای خودروی ساینا اس دوگانه سوز

پیام شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در صدور حواله تکمیل وجه برای خودروی ساینا اس دوگانه سوز، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در صدور حواله تکمیل وجه برای خودروی ساینا اس دوگانه سوز، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی برای پیگیری بیشتر به شرکت مذکور ارجاع داده شد.

گروه خودروسازی سایپا در پی اطلاع از این پیام‌ها، جوابیه‌ای را برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

با سلام و احترام؛
پیرو انتشار مطلبی با عنوان «متقاضیان ساینا اس دوگانه سوز همچنان در انتظار حواله تکمیل وجه» که در روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ در خروجی آن رسانه وزین خبری قرار گرفته است، توضیح گروه خودروسازی سایپا به حضور ارسال می‌شود. خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، نسبت به درج جوابیه اقدام مقتضی صورت پذیرد.

گروه خودروسازی سایپا در راستای قانون هوای پاک، استراتژی تولید محصولات خود را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده که با تولید خودرو‌های دوگانه سوز علاوه بر کاهش سطح آلاینده‌های ناشی از مصرف سوخت، منطبق بر استاندارد‌های زیست محیطی اقدام کند؛ لذا با توجه به اینکه تولید خودرو‌های دوگانه سوز در سال‌های اخیر به عنوان یکی از حلقه‌های گمشده بازار خودرو بوده، شرکت سایپا با هدف پاسخگویی به نیاز بازار و مشتریان، برنامه تولید و عرضه خودرو‌های دوگانه سوز را در سال جاری در دستور کار قرار داده است، به‌طوری‌که در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۳ ساینا اس دوگانه سوز پرتیراژترین محصول سواری گروه خودروسازی سایپا بوده است و شرکت سایپا بسته به تیراژ تولید نسبت به ارسال دعوتنامه خودرو ثبت‌نامی اقدام کرده و در صورت تاخیر احتمالی در تحویل خودرو، سود تاخیر مشتریان محترم محاسبه خواهد شد.

تاکید می‌شود، استراتژی و رویکرد مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا این است که با هدف پاسخگویی به نیازمشتریان و همچنین جلب رضایت آنان، در کمترین زمان ممکن امکان تحویل خودرو ثبت نامی متقاضیان محترم میسر شود.

اداره اطلاع‌رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوییک
۲۲:۱۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
خواهشا در مورد تحویل کوییک آر اتومات هم پیگیری کنید 14 ماه منتظریم
آخرین اخبار