ساعت کار ادارات و بانک‌های مازندران از ۱۶ خرداد، از ۶ صبح آغاز می‌شود.

قلی زاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: ساعت کار ادارات و بانک‌های استان مازندران از ۱۶ خرداد امسال از ۶ صبح آغاز می‌شود. ‎

او افزود: در راستای حفظ پایداری شبکه سراسری برق در ایام پیک مصرف در تابستان پیش رو و به منظور مدیریت بهینه سازی مصرف انرژی به جهت تداوم خدمت رسانی به مردم و عدم قطعی برق در مصارف خانگی از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریورماه ساعات کاری کلیه دستگاه اجرایی، نهادها، شرکت‌های دولتی، موسسات عمومی غیر دولتی و شهرداری‌های استان از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ می‌باشد.

قلی زاده گفت: از این طریق مدیریت مصرف صورت می‌گیرد، البته در کنار آن باید در مصارف سرمایشی نیز ملاحظات صورت گیرد و دمای محیط روی دمای آسایش یعنی ۲۴ درجه تنظیم کنند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران افزود: از همه دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم همکاری‌های لازم را داشته باشند و نظارت بر این امر بر عهده شرکت توزیع برق استان است.

قلی زاده تصریح کرد: ساعت کار مراکز درمانی و سایر مراکز خدمات رسان که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه روزی به مردم هستند از این قاعده مستثنی می‌باشند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: دمای محیط کار حداقل در ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم شده و سیستم‌های سرمایشی یک ساعت قبل از تعطیلی ادارات (ساعت ۱۲ ظهر) خاموش شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار