اجرای قانون جدید ثبت اسناد رسمی تا چند روز آینده

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد، از اجرای قانون جدید ثبت اسناد رسمی تا چند روز آینده خبر داد.

 اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد در نشست شورای اداری شهرستان میبد با بیان اینکه این قانون الزام به ثبت سند رسمی را تکلیف کرده است، گفت: تمامی مالکینی که تصرف دارند باید املاکشان مستند باشد و هرگونه انتقالی به موجب ماده یک این قانون که از چند روز آینده لازم الاجرا می‌شود باید از طریق سند رسمی انجام شود.

وی افزود: مردم استان در فرصت باقی مانده از طریق قوانین خاص چنانچه خانه مسکونی یا به صورت عادی دارند از طریق قانون تعیین تکلیف و یا در مناطق روستایی از طریق قانون ساماندهی که زحمات آن را بنیاد مسکن استان می‌کشد نسبت به ثبت املاک خود اقدام کنند.


اقبال در ادامه با قدردانی از روئسای ادارات میبد افزود: شهرستان میبد در بحث مستند سازی املاک به ویژه مستند سازی املاک دولتی بسیار خوب عمل کرده است که جای تشکر دارد.

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مستند سازی و هویت سازی را از تاکیدات مقام معظم رهبری خواند و گفت: مشکلات حقوقی و ثبتی شهرستان میبد را با کمک شورای حفظ حقوق بیت المال در استان بررسی و حل خواهیم کرد.

 

در این نشست از خدمات یوسف جعفری قدردانی و سید جمال جوادیان بعنوان رئیس جدید اداره ثبت و اسناد و املاک شهرستان میبد معرفی شد.


در پایان این جلسه از چند سند آموزش و پرورش و روستایی و طرح اقدام ملی مسکن رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.