انهدام باند قاچاق مواد مخدر با کشف ۲۸۰ کیلو شیشه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف ۲۸۰ کیلوگرم شیشه در محور ارومیه - مهاباد خبر داد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: با تلاش ماموران گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در محور ارومیه - مهاباد منهدم شد و  ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه  از این باند بزرگ کشف شد.

سردار رحیم جهانبخش در تشریح این خبر اظهار کرد: پیرو خبر واصله در خصوص حمل و جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر (شیشه) توسط باند حرفه‌ای، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ضمن هماهنگی‌های قضائی مأموران به محل‌های مورد نظر در محور‌های مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودرو‌های عبوری سرانجام تریلی مورد نظر را در محور "ارومیه_ مهاباد" شناسایی و متوقف کردند

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از تریلی توقیف شده، مقدار ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که از مرز‌های شرقی وارد شده بود کشف و در این خصوص ۴ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو تریلی و پژو پارس توقیف و برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. 

سردار جهانبخش با تاکید بر تداوم طرح‌های مقابله‌ای پلیس با قاچاقچیان مواد فروشان و معتادان متجاهر؛ از همراهی مردم فهیم استان که طی تماس با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ در خصوص شناسایی مخلان نظم و امنیت پلیس را یاری می‌دهند، تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.