کشف انبار قاچاق ۳۰۰ میلیاردی قطعات خودرو در مهاباد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا انبار قاچاق ۳۰۰ میلیاردی قطعات خودرو در مهاباد کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان مهاباد در ادامه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک انبار نگهداری قطعات استوک خودرو‌های سنگین و سواری خارجی را در یکی از محلات شهر مهاباد شناسایی کردند. 

سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر تعداد ۹۵۸ قلم اجزا و قطعات خودور‌های سنگین خارجی از قبیل، موتور گیربکس سرسیلندر میلنگ دیفرانسیل و داشبورد کشف و ضبط نمودند.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالا‌های قاچاق توسط افراد سودجو موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.