آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: امنیت انتخابات، خط قرمز پلیس است و در بحث حفاظت از این امانت، با کسی تعارف نداریم.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تامین نظم و امنیت انتخابات ریاست جمهوری در استان گفت: امنیت انتخابات، خط قرمز پلیس است و در بحث حفاظت از این امانت، با کسی تعارف نداریم.

سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: پلیس به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه، تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان اتخاذ کرده است.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و موجب پیشرفت و آبادانی کشور است، افزود: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، حضور گسترده مردم در زمان‌های حساس و سرنوشت ساز همواره موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شوم شان شده و مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی جواب دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.

فرمانده پلیس استان تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی، انتظامی و امنیتی پیش بینی‌های لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر ماه، اتخاذ کرده است.

سردار جهانبخش با تاکید به اینکه پلیس اجازه کوچکترین ناامنی را به هنجار شکنان نخواهد داد، خاطر نشان کرد: بدون شک مردم فهیم و قدرشناس کشور با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.