نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس:

بررسی و پیگیری رفع موانع تولید، در دستور کار قرار می‌گیرد

همتی گفت: رفع موانع تولید از سوی دستگاه‌های اجرایی، راهبردی بسیار مهم برای محقق شدن شعار سال است.

عبدالحسین همتی در بازدید از یک کارگاه  تولیدی دهستان دشتخاک زرند گفت:  رفع موانع تولید از سوی دستگاه‌های اجرایی، راهبردی بسیار مهم برای محقق شدن  شعار سال با رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم است.

وی افزود: با هدف حمایت از تولید داخلی و به منظور بررسی میدانی موانع تولید، از یک واحد تولیدی در دهستان دشتخاک زرند بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفتیم. 

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس با تاکید  بر تسهیل‌گری و رفع موانع تولید، حمایت از تولید داخلی و کالاهای ایرانی را یک امر بسیار مهم  برای توسعه اقتصادی و رفع  مشکل اشتغال جامعه دانست و اظهار امیدواری کرد : با حمایت از تولیدات داخلی، شاهد رونق بیش از پیش اقتصاد کشور باشيم. 

 وی بابیان اینکه در این بازدیدها مسائل و مشکلات صنایع و تولیدکنندگان به‌دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد، بیان داشت: در این بازدیدها، علل رکود یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی بررسی می شود و هماهنگی برای حل مشکل و همچنین بررسی و پیگیری رفع موانع، در دستور کار قرار می‌گیرد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در ادامه‌، رفع موانع تولید از سوی دستگاه‌های اجرایی را راهبردی مهم برای تحقق شعار سال با رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم  گفت: تلاش ما بر تحقق شعار سال است  و در این زمینه یکی از اقداماتی  که سعی کردیم قبل از شروع اصلی کارمان انجام بدهیم، راه اندازی شعبه خانه صنعت  و معدن  استان در این شهرستان  است تا علاوه بر جلوگیری از هزینه های رفت و آمد به مرکز استان، متقاضان راه اندازی کسب و کار برای صدور مجوز  راحت تر بتوانند در زمینه تولید و اشتغال پایدار  فعالیت کنند. 

فرح بخش در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تولید  در این کارگاه گلاب گیری، حلوا سازی و... به مسائل و مشکلات پیش رو  در مسیر افزایش تولید، ایجاد اشتغال پایدار و همچنین دریافت تسهیلات مورد نیاز پرداخت. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار