یوم‌الله ۱۵ خرداد روز بنیان انقلاب بزرگ اسلامی است

فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز همان نقطه عطف و روز بنیان انقلاب بزرگ اسلامی است که با رهبری حکیمانه ایشان، به منصه ظهور رسید.

 مهرداد جهان‌دیده در  ضمن تسلیت فرارسیدن ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام، جانبازان و ایثارگران شهرستان ایرانشهر، بیان کرد: چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی عارفی از تبار آفتاب است.
 
 وی افزود: در واقع چهاردهم خردادماه با رهبری بی‌بدیل امام (ره) نهضت بیداری اسلامی را به جهان صادر کرد و فصل نوینی را در تاریخ پر فراز و نشیب این مرزوبوم آغاز کرد.
 
فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز همان نقطه عطف و روز بنیان انقلاب بزرگ اسلامی است که با رهبری حکیمانه ایشان، به منصه ظهور رسید.
 
 وی اضافه کرد: با پاسداری از آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی)، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی ایران اسلامی قدم برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار