جهاد تبیین زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

فرماندار سیب و سوران گفت: جهاد تبیین زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است که تمامی دستگاه‌های اجرایی جهت مشارکت حداکثری باید به درستی تبیین انجام دهند.

  فرشاد گرگیج ضمن تسلیت ایام ارتحال امام راحل (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد ۱۳۴۲، بیان کرد: کلیدواژه انتخابات در آثار امام خمینی حاکی از اهمیت و جایگاه آن در نظام جمهوری اسلامی است.
 
وی افزود: هیچ‌کس در انتخابات بر دیگری مقدم نیست، همه افراد ملت در انتخابات به یک‌شکل هستند، یعنی همان آدمی که یک کار کوچکی انجام می‌دهد با آن کسی که در رأس همه امور است در باب انتخابات هیچ فرقی با هم ندارند.
 
فرماندار سیب و سوران با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه الهی و ملی است، ادامه داد: مردم در انتخابات به‌عنوان یک وظیفه الهی شرکت می‌کنند و امیدوارم که مشارکت حداکثری در انتخابات شکل بگیرد. شرکت در انتخابات وظیفه‌ای الهی، ملی و انسانی است، وظیفه‌ای است که ما باید عمل به آن کنیم و همه اقشار باید در انتخابات شرکت کنند؛ از دیدگاه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) کسی حق ندارد فردی را بر مردم تحمیل کند.
 
وی با بیان این موضوع که جهاد تبیین زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، عنوان کرد: توسط تمامی دستگاه اجرایی شهرستان باید تبیین شود که حضور در انتخابات و برگزاری پر شور آن و همکاری مردم در پای صندوق اخذ رأی تضمین‌کننده امینت ملی کشور خواهد بود.
 
گرگیچ افزود: این انقلاب و این نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای استقرار حاکمیت مردمی و پس از تنفیذ ولی‌امر مسلمین حضرت امام خمینی (ره) که منجر به درج در قانون اساسی شد پای گرفت و استوار شد و محکم همانند درختی تنومند ایستاد.
 
وی در پایان گفت: انتخابات به‌عنوان یک رخداد سیاسی مهم و تعیین‌کننده در نظام سیاسی مردم‌سالار جمهوری اسلامی ایران می‌تواند پدیده‌ای مؤثر در تقویت و تثبیت امنیت ملی باشد که اقتدار ایران اسلامی را در جوامع بین‌الملل فراهم آورد و لازمه آن حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار