نقش مهم دانشگاه در تبیین ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات

فرماندار سراوان گفت: تبیین ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار حائز اهمیت است از این روز دانشگاه در این زمینه نقش بسیار مهمی را برعهده دارد.

  مجتبی شجاعی در نشست هم‌اندیشی و تریبون آزاد که با توجه به تبیین ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو با حضور جمعی از مسئولین، معتمدین، دانشگاهیان، دانشجویان و جوانان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه در سانحه هوایی سقوط بالگرد و سی و پنجمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، بیان کرد: متأسفانه از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همواره چنین عزیزانی را از دست داده‌ایم و هرچند فقدان این افراد جبران ناپذیر بوده، لیکن این مسیر ادامه داشته و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، امورات و روند کار متوقف نخواهد شد.
 
وی در ادامه سخنانش ضمن قدردانی از عوامل دانشگاه به‌منظور برگزاری این نشست و توجه به این موضوع مهم ملی و سیاسی کشور، افزود: انتخابات پیش رو و تبیین ضرورت مشارکت حداکثری تمامی آحاد جامعه خیلی مهم و حائز اهمیت است.
 
فرماندار حوزه انتخابیه سراوان همچنین نقش و رسالت دانشگاهیان را در این زمینه و روشنگری افراد جامعه را مهم برشمرد و تأکید کرد: می بایست با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها نسبت به تبیین این مهم به‌عنوان وظیفه دینی، شرعی و ملی تلاش نمود و از هیچ کوششی دریغ نورزید.
 
وی در پایان سخنانش پیرامون انتخاب اصلح، شرکت در انتخابات به‌عنوان حق شخصی و نقش آن در محرومیت منطقه و ... مباحثی مطرح کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار