مقدماتی جام جهانی در آسیا؛

پیروزی کره جنوبی، ژاپن و استرالیا مقابل حریفان

تیم‌های ملی کره جنوبی، ژاپن و استرالیا حریفانشان را شکست دادند.

در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، در سایر گروه‌ها هم مسابقاتی برگزار شد که مهمترین دیدار‌ها در گروه C بود.

در این گروه تیم ملی کره جنوبی با هفت گل میزبانش سنگاپور را در هم کوبید. سون هیونگ مین ستاره تیم تاتنهام بهترین بازیکن کره بود و دو گل برای تیمش زد. با این نتیجه صدرنشینی کره هم قطعی شد تا دیدار این تیم برابر چین تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ تشریفاتی شود.

اما چین در حالی که در خانه مقابل تایلند بازی می‌کرد توانست از شکست فرار کند و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. تا همچنان با سه امتیاز بیشتر نسبت به تایلند پشت سر کره در رتبه دوم بماند. اگرچه بازی آخر شاگردان برانکو با کره جنوبی است و تایلند با سنگاپور یک امتیازی بازی می‌کند؛ بنابراین همچنان چینی‌ها خطر سقوط را به شدت احساس می‌کنند.

در گروه B هم ژاپن با پنج گل میانمار را در هم کوبید و کره شمالی با یک گل از سد سوریه گذشت. در این گروه ژاپن ۱۵ امتیازی صدرنشین است و سوریه با وجود شکست با هفت امتیاز رتبه دوم در رتبه دوم قرار دارد. اگرچه سوریه هفته پایانی با ژاپن دیدار می‌کند و کره شمالی شش امتیازی به مصاف میانمار یک امتیازی می‌رود و شانس صعود کره ای‌ها همچنان بالاست.

در گروه A هم مصاف هندوستان و کویت با تساوی بدون گل به پایان رسید و افغانستان از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف قطر صعود کرده می‌رود. نبرد بر سر صعود بین سه تیم دیگر این گروه به هفته پایان کشیده می‌شود.

در گروه D هم عمان با سه گل میزبانش چین تایپه را شکست داد و قرقیزستان و مالزی هم از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته اند. در این گروه عمان با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و بین قرقیزستان و مالزی رقابت سختی برای قرار گرفتن در رتبه دوم وجود دارد.

در گروه F عراق صعود کرده با دو گل میزبانش اندونزی را شکست داد و ویتنام سه بر دو از سد فیلیپین گذشت. اندونزی و ویتنام همچنان شانس صعود و قرار گرفتن در رتبه دوم را دارند.

در گروه I، استرالیا با دو گل میزبانش بنگلادش را مغلوب کرد و ۱۵ امتیازی شد و فلسطین رده دومی از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف لبنان رده سومی می‌رود.

در گروه G هم پاکستان و عربستان از ساعت ۱۹ به مصاف هم رفتند و اردن و تاجیکستان هم ساعت ۲۱ مقابل هم قرار می‌گیرند.

در گروه H نیز نپال و امارات از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه مقابل هم قرار می‌گیرند و بحرین از ساعت ۲۱ میزبان یمن است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار