اجرای طرح شهید عجمیان در مدارس آذربایجان غربی

مدیر سازندگی بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی، گفت: ۲۱۳ مدرسه استان در قالب طرح شهید عجمیان رنگ آمیزی و شاداب سازی می شوند.

مدیر سازندگی سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی گفت: با هدف  رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس، طرح شهید عجمیان در ۲۱۳ مدرسه استان در چهار شهرستان برگزار اجرا می شود.

سجاد عباسی خاطر نشان کرد: این طرح در مدارس شهرستان‌های چالدران، ناحیه ۲ و انزل ارومیه ، پیرانشهر و تکاب این طرح در مرداد ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

عباسی ادامه داد: هدف از اجرای طرح شهید عجمیان، مرمت، رنگ آمیزی و شاداب‌سازی فضای فیزیکی مدارس، تعمیرات میز و صندلی و برگزاری نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین است.

مدیر سازندگی سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی گفت: استفاده از ظرفیت نیرو‌های جهادی و دانش آموزان در اجرای این طرح، ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود، تعامل بیشتر مجموعه‌های بسیج و آموزش و پرورش را به همراه دارد.

وی افزود: اجرای این طرح برای اولین بار در تابستان سال گذشته که قرارگاه کشوری آن در شهرستان خوی با هدف بازسازی مدارس آسیب دیده از زلزله تشکیل شد آغاز شده است.

عباسی گفت: قرارگاه کشوری امسال طرح شهید عجمیان در استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر دنا تشکیل خواهد شد که یک اتوبوس گروه جهادی به این منطقه اعزام می شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.