پروژه ایجاد محدودیت ارتفاع در جاده دریاچه نمک ماهشهر

رئیس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر از همت شهرداری جهت برطرف کردن هر چه سریعتر چاله‌ها و خرابی‌های خیابان های بندرماهشهر خبر داد.

امین بهبهانی اسلامی گفت: جاده کمربندی سلامت به دلیل تردد بیش از حد تانکر ها و تریلر ها دچار نشست شده بود که مجموعه شهرداری این موضوع را در دستور کار واحد زیرسازی آسفالت قرار داد و این پروژه هم اکنون در حال زیر سازی است و در کمترین زمان ممکن آسفالت خواهد شد.

او می‌گوید: بارندگی، تردد غیر مجاز خودروهای سنگین، حفاری‌های غیر مجاز و شکستگی خطوط آبفا از عوامل اصلی خرابی آسفالت خیابان‌های بندرماهشهر است.

به گفته او یکی از نکات اصلی، اجرای با کیفیت زیر سازی و آسفالت است که شهرداری باید در این رابطه جدی تر ورود کرده و نظارت بیشتری بر پیمانکارهای طرف قرداد داشته باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: کارخانه آسفالت  شهرداری بندرماهشهر روزانه بالغ بر ۸۰ الی  ۱۰۰ تن آسفالت تولید می‌کند که توسط ۲ پیمانکار، عملیات ترمیم آسفالت در سطح شهر و شهرک ها را انجام می‌شود.

 بهبهانی اسلامی در خصوص کیفیت اجرای آسفالت اخیرا شهرداری بیان کرد: با توجه به اهمیت اجرای صحیح آسفالت در عمر مفید آن، تعداد ناظران خود را افزایش داده ایم که بتوانیم در بلندمدت علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، آسایش شهروندان را فراهم کنیم.

رئیس شورای شهر بندر ماهشهر تصریح کرد: با توجه به خسارت هایی که به دلیل تردد بیش از حد تانکر ها و تریلر هایی از جاده ها، به زیر ساخت شهری وارد می شود؛ با مجموعه اعضای شورا در حال پیگیری هستیم که بتوانیم از طریق قانونی عوارض خسارت به زیر ساخت ها را از شرکت‌های صنعتی ذی نفع مستقر در شهرستان مطالبه کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به علاقه شهروندان به استفاده از حاشیه دریاچه نمک و خرابی هایی که به صورت مستمر به دلیل تردد بیش از حد تانکرها و تریلرها در این محور ایجاد می‌شود، پروژه ایجاد محدودیت ارتفاع در جاده دریاچه نمک با هدف منع تردد خودروهای سنگین در حال اجرا است.

به گفته او همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به دفتر فنی شهرداری و یا از طریق ارسال تصاویر به روابط عمومی شهرداری، مجموعه شهرداری را در شناسایی سریع تر نقاط مورد نیاز لکه گیری آسفالت یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.