انعقاد ۳۲ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی اوز

در سفر مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به شهرستان اوز، ضمن بررسی وضعیت زیرساخت‌های شهرک صنعتی اوز مشکلات ۶ واحد و طرح صنعتی بصورت میدانی بررسی شد.

در این برنامه که فرماندار وبرخی مدیران شهرستان اوز نیز حضور داشتند مشکلات واحد‌ها و طرح‌های تولیدی بررسی و رسیدگی شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این بازدید با بیان اینکه زیرساخت‌های شهرک صنعتی اوز مهیای استقبال از سرمایه گذاران است گفت: تاکنون ۳۲ سرمایه گذار برای راه اندازی طرح‌های تولیدی و صنعتی در این شهرک صنعتی قرارداد منعقد کرده اند.

سید مسعود عظیمی گفت: بستر مناسبی دراین شهرک صنعتی برای راه اندازی واحد‌های تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم شده است.

او با اشاره به اینکه شهرک صنعتی اوز با ۳۶ هکتار مساحت دارای ۱۸ هکتار اراضی صنعتی است گفت: در این شهرک صنعتی ظرفیت استقرار ۶۰ واحد صنعتی با پیش بینی اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه تاکنون ۱۵ پروژه زیرساختی نظیر حفاری چاه آب، شبکه انتقال و شبکه توزیع، شبکه ۲۰ کیلوولت داخلی، زیرسازی، جدول و آسفالت معابرانجام شده است گفت: سایر پروژه‌ها نیز دراجرای برنامه زمان بندی قراردارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه از فعالیت ۳ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی اوز خبر داد و گفت: در این واحد‌ها برای ۳۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به وجود مزیت‌ها و ظرفیت‌های های سرمایه گذاری در منطقه اوز گفت: با توجه به مراودات تجاری مردم این منطقه با کشور‌های حاشیه خلیج فارس و حضور برخی تجار و سرمایه گذاران اوزی در این کشورها، ایجاد این شهرک صنعتی بستر مناسبی برای جذب این سرمایه گذاران فراهم کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار