عضو حماس: دشمن کشتن اسرای خود را بر زنده ماندن آنها ترجیح می‌داد

محمود مرداوی از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی گفت که رژیم صهیونیستی کشتن اسرای خود را بر زنده بودن و ماندن آنها در دست مقاومت ترجیح می‌داد.

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری سما فلسطین، مرداوی افزود: دشمن صهیونیستی با همکاری آمریکا دست به جنایتی بزرگ در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه زد.مقاومت بعد از عملیات النصیرات تدابیری اتخاذ خواهد کرد که بر زندگی اسرای اسرائیلی تاثیرگذار خواهد بود.

این عضو ارشد حماس همچنین افزود: پاسخ رژیم صهیونیستی در جریان مذاکرات شامل خلأ‌هایی بود و با طرح اعلام شده اخیر توسط جو بایدن سازگار نبود.

رژیم صهیونیستی روز شنبه در ادامه جنایت‌های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد.دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه در این باره اعلام کرد که شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه تا این لحظه به ۲۱۰ نفر رسیده و شمار مجروحان نیز بیش از ۴۰۰ نفر است.

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر شنبه مدعی شد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
دشمن شکست خورده اربابان آن که دنبال منافع خود مثل گاز ونفت و معادن دیگر ومنطقه ای امن برای تروریست پروری دارند را نمی خواهند‌از دست بدهند شما همراه با ضربه زدن به صهیونیسمها باید به فکر ضربه زدن به منافع آمریکا وانگلیس وفرانسه در هرجا باشید تا آنها را به زانو در بیاورید وگرنه سیاسیون وحشی غربی دست نمیکشند
آخرین اخبار