استقبال آمریکا از حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات

وزارت خارجه آمریکا از نجات ۴ اسیر صهیونیست در غزه استقبال و تاکید کرد آمریکا تا زمانی که همه اسرا به خانواده خود بازگردانده نشود، آرام نخواهد گرفت.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از نجات چهار اسیری که سرانجام پس از هشت ماه اسارت به خانواده‌های خود در اسرائیل پیوسته اند، استقبال می‌کنیم.

براساس گزارش سما الاخباریه، در ادامه این بیانیه آمده است: پیشنهادی که هشت روز پیش توسط بایدن ارائه شد، هم برای ساکنان غزه و هم برای اسرای باقی‌مانده و خانواده‌های آن‌ها آسودگی خاطر به ارمغان می‌آورد. غزه و آتش بس، پایان دائمی جنگ. تنها چیزی که مانع دستیابی به این آتش بس است، حماس است. زمان آن فرا رسیده است که این توافق پذیرفته شود.

از سویی دیگر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تایید کرد که این کشور به کار خود تا زمان آزادی تمامی اسرا در نوار غزه ادامه خواهد داد. او افزود: «تلاش‌های ما تا زمانی که همه اسرا به خانه‌های خود باز نگردند متوقف نخواهد شد.» امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه نیز از آزادی این چهار اسرا استقبال کرد.

استقبال آمریکا و کشورهای غربی از آزادی این اسرا و حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی در صورتی اتفاق می‌افتد جنگنده‌های صهیونیست اردوگاه آوارگان فلسطینی در النصیرات را که اکثر ساکنان آن زن و کودک هستند، به خاک و خون کشیدند. در همین راستا خبرگزاری آمریکایی آکسیوس فاش کرد دولت آمریکا در قتل عام بیش از ۲۰۰ تن از مردم فلسطین برای آزادی چهار صهیونیست نقش داشته است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
امریکا سگ پاسبان جهان است ،نهنگ قاتلی که دهانش همیشه برای خوردن باز است، خانه اش ویران باد.
آخرین اخبار