بهره برداری از ۶ مرکز مشاوره و همسان گزینی ازدواج در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۶ مرکز مشاوره و همسان گزینی ازدواج با اخذ مجوز از وزارت ورزش و جوانان کشور در این استان آماده بهره برداری شد.

 علی حقیقی افزود: با راه‌اندازی مراکز مشاوره و همسان گزینی ازدواج دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان تعداد آنها در استان همدان به ۳۰ مرکز مشاوره و هشت مرکز همسان گزینی خواهد رسید.

او تصریح کرد: رشد ۲ برابری تعداد مراکز مشاوره ازدواج را از نیمه دوم سال گذشته تا به امروز شاهد هستیم ضمن اینکه هشت مرکز همسان گزینی نیز از نیمه دوم سال قبل تا به امروز در استان همدان افتتاح شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج گفت: ۶۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری مرتبط با توسعه و ترویج فرهنگ و سنت حسنه ازدواج با محوریت این اداره کل تدوین شده است که همزمان با هفته ازدواج در این استان اجرا می‌شود.

علی حقیقی افزود: افتتاح مرکز وصال شیرین با هدف تسهیلگری و کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

هفته ازدواج امسال از روز ۱۹ خردادماه مصادف با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز و تا ۲۵ خردادماه ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار