رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کرمان:

شناسه یکتا شرط ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس

فیروزی گفت: شرط ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس، داشتن شناسه یکتا است.

احمد فیروزی در جلسه ستاد ثبت نام دانش آموزان در مدارس در راستای اجرای پروژه مهر گفت: بنر ستاد ثبت نام باید طراحی و با شماره تلفن‌های ستاد ثبت نام شهرستان‌ها و مناطق و اداره کل در دفتر مدارس نصب شود.

وی افزود: در مدارس خاص از جمله: شاهد، نمونه دولتی و تیزهوشان شهریه مشخص است و مدیران مدارس دولتی می‌توانند با حضور اعضای انجمن اولیا و مربیان در خصوص هزینه‌هایی مثل: استفاده از کارگاه، آزمایشگاه، کلاس‌های فوق برنامه و... یا کمک به مدرسه تصمیم گیری کنند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر ثبت نام کتب درسی دانش آموزان گفت: در مدارس نباید صد درصد ظرفیت دانش آموزی در خرداد ثبت نام شود و ۱۰ درصد ظرفیت باید برای قبولی‌های شهریور خالی بماند.

وی تصریح کرد: مدیران مدارس، موظف به ثبت نام دانش آموزانی هستند که محل زندگی شان در کروکی مدرسه هست، QR کد ثبت نام باید حتما در دفتر مدارس باشد تا اولیا فرم نظرسنجی را تکمیل کنند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت نام دانش آموزان در سیستم MY.MEDU.IR انجام می‌شود و با توجه به یکپارچه شدن سیستم‌ها این ثبت نام در سامانه‌های شیر، کتاب و ... تاثیرگذار است و  ثبت نام دانش آموز باید به موقع انجام شود تا در سیستم بتوان درخواست نیرو کرد و بسیاری از مشکلات سیستمی ثبت نام به این دلیل است که عوامل مدرسه حساسیت لازم را نسبت به ثبت نام دانش آموزان ندارند.

وی تصریح کرد: شرط ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس، داشتن شناسه یکتا است.

 جلسه ستاد ثبت نام با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیران نواحی یک و دو آموزش و پرورش کرمان و سایر اعضا در سالن شهید جعفری اداره کل برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار