انجام ثبت نام دانش آموزان، طبق کروکی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هیچ دانش آموزی نباید خارج از کروکی محل زندگی ثبت نام شود.

 رضا رضایی در جلسه ستاد ثبت نام دانش آموزان در مدارس در راستای اجرای پروژه مهر، گفت: رعایت قوانین و مقررات ثبت نام، تکریم مراجعان، حُسن برخورد و سعه صدر از سوی عوامل اجرایی مدارس و کارکنان اداری در ثبت نام دانش آموزان در مدارس باید لحاظ شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه تخصصی مجازی با مدیران مدارس استان و لزوم حضور همه مدیران در این نشست، افزود: معمولا مشکلات ما در مدارس بیشتر مربوط به مدیرانی است که در جلسات تخصصی شرکت نمی‌کنند و ضروری است مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان، حتما دلیل غیبت مدیران مدارس در این جلسات را مشخص و پیگیری کنند.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: در اغلب شهرستان‌ها و مناطق مشکل جدی در زمینه ثبت نام دانش آموزان در سامانه مربوط نداریم و اگر هم موردی باشد، نیاز است به اداره فناوری اطلاعات اداره کل به صورت مکتوب اطلاع داده شود تا پیگیری لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه هیچ دانش آموزی نباید خارج از کروکی محل زندگی ثبت نام شود، گفت: کروکی باید با توجه به تراکم جمعیت در هر محله به گونه‌ای تنظیم شود تا تعادل برقرار باشد.

 جلسه ستاد ثبت نام با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیران نواحی یک و دو آموزش و پرورش کرمان و سایر اعضا در سالن شهید جعفری اداره کل برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار