سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: فرد شروری که با تیراندازی در یکی از خانه‌های سالمندان این شهر، موجب ایجاد ترس و برهم زدن آرامش سالمندان شده بود، دستگیر شد.

 سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت:در پی اعلام گزارشی مبنی بر ورود فردی مسلح به یکی از خانه‌های سالمندان شهر اصفهان و تیراندازی هوایی در حیاط این مجموعه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

سرهنگ مسعود طُریفی افزود: با توجه به اینکه فرد شرور قبل از ورود ماموران از محل متواری شده بود بلافاصله عملیات شناسایی و دستگیری وی به صورت دقیق و هوشمندانه انجام و درنهایت مخفیگاه وی در یکی از باغ‌های اطراف شهر اصفهان شناسایی و این فرد شرور دستگیرشد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان با بیان اینکه متهم دارای سابقه‌های متعدد تیراندازی و حمله با سلاح‌های گرم و سرد است گفت: این فرد به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ طُریفی، امنیت و آرامش مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: برخورد پلیس با برهم زنندگان امنیت جامعه و آرامش شهروندان، سریع، قاطع و مقتدرانه است و این افراد مطمئن باشند در صورت دست زدن به اقدامات شرارت آمیز هیچ راه فراری از دست پلیس مقتدر ایران اسلامی نخواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.