در انتخابات ریاست جمهوری که ۸ تیر برگزار می‌شود، تنها مدارک هویتی مجاز برای رأی دادن شناسنامه و کارت ملی افراد است.

طالبی رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: در مرحله رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هستیم و این فرآیند تا ۲۱ خرداد ادامه دارد.

او افزود: ۲۲ خرداد اسامی نامزد‌ها اعلام شده و ۲۳ خرداد تا ۶ تیر زمان تبلیغات است که در نهایت ۸ تیر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

طالبی بیان کرد: هم استانی‌هایی که تمایل همکاری تحت عنوان عوامل اجرایی و مسئول صندوق در انتخابات پیش رو را دارند می‌توانند به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه کنند و تمام فرماندای‌ها به عنوان رؤسای ستاد انتخابات شهرستان‌ها مشخص شده اند.


بیشتر بخوانید


رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: تنها مدارک هویتی که هم استانی‌های عزیز می‌توانند با آن در انتخابات شرکت کرده و رأی خود را به صندوق بیاندازند، کارت ملی یا شناسنامه است و سایر مدارک هویتی در این انتخابات فاقد اعتبار برای رأی دادن است و در صورتی که شناسنامه افراد قدیمی است و یا نیاز به صدور کارت ملی دارند می‌توانند به ثبت احوال مراجعه و درخواست خود را بدهند.

او عنوان کرد: در استان تمام شعب اخذ رأی مشخص شده و در انتخابات ریاست جمهوری ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در استان داریم که ۴۰۴ شعبه آن ثابت و ۳۶۸ شعبه سیار است و همچنین از این آمار ۳۵۲ شعبه شهری و ۴۲۰ شعبه روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار