پیش‌بینی ۶۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات امسال در شهرستان سربیشه

فرماندار شهرستان سربیشه گفت: در جریان برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تعداد ۶۰ شعبه اخذ برای شهرستان سربیشه پیش‌بینی شده است.

محمدرضا لکزائی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع ۶۰ شعبه اخذ رأی انتخابات در سربیشه، ۱۸ شعبه ثابت و ۴۲ شعبه به صورت سیار آماده اخذ رأی است.

فرماندار سربیشه گفت: همچنین در مجموع ۲۰ شعبه اخذ رأی شهری و ۴۰ شعبه اخذ رأی روستایی در این شهرستان کار رأی‌گیری از مردم را انجام خواهند داد.

وی با تاکید بر اجرای دقیق موازین قانونی در فرایند اخذ آرای مردم، گفت: از این تعداد صندوق اخذ آرا ۲۴ شعبه در بخش مرکزی، ۲۰ شعبه در بخش مود و ۱۶ شعبه در بخش درح مستقر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سربیشه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که انتخابات را مظهر اقتدار نظام اعلام کرده‌اند، افزود: با تعامل و همکاری هیأت اجرایی و نظارت و با بسیج تمامی امکانات، این شهرستان آماده خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات تیرماه امسال است.

لکزائی با بیان اینکه امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن در این شهرستان فراهم شده است، تصریح کرد: امروز همه وظیفه دارند تا زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برچسب ها: انتخابات ، اخذ رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.