اجرای ۲ طرح عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان

با حضور استاندار، اجرای دو طرح عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در شهرستان علی آبادکتول، آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: عملیات اجرایی تعریض، زیرسازی و ایمن سازی باند غربی محور اصلی سنگدوین- بدراق ملا (مسیر جاده خط نو) و پل عابر پیاده محدوده شهر سنگدوین درمجموع با ۴۵ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی، آغاز شد.

عادل مصدقی افزود: طول اجرای طرح تعریض و توسعه محور سنگدوین - بدراق ملا حدود ۴ کیلومتر است که برای آن ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است؛ اعتبار درنظرگرفته برای ساخت پل عابر پیاده سنگدوین نیز ۵ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: محور سنگدوین - بدراق ملا از محور‌های اصلی و پرترافیک علی آبادکتول به سمت گنبدکاووس است و در مجموع ۵۵ کیلومتر طول دارد که تعریض و ایمن سازی ضلع غربی محور از سال ۱۴۰۰ به طول ۵ کیلومتر برای ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای انجام شد.

مصدقی خاطرنشان کرد: امسال با اتمام ایمن سازی این قطعه، ۵ کیلومتر باقیمانده دیگر تا انتهای حوزه شهرستان علی آبادکتول نیز در برنامه آتی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: همزمان با آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها از ۹ طرح دیگر نیز که در اواخر سال ۱۴۰۲ و آغاز امسال به اتمام رسیده و بهره برداری رسمی نشده بود، با ۶۷ میلیارد تومان اعتبار بهره برداری شد.

مصدقی افزود: ۱۲ کیلومتر خط کشی، نصب ۳۰ عدد تابلو و علائم، روشنایی نقطه‌ای تقاطع کوچک نظرخانی و عرفان آباد، روکش آسفالت محور مزرعه - ایمر و محور ساور کلا و احداث دو دهنه پل ۶ متری در بلوچ آباد از جمله این طرح‌ها است.

برچسب ها: کلنگزنی ، طرح ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.