آغاز پویش چله خدمت در کردستان

مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: پویش چله خدمت در راستای الگوگیری از فعالیت‌ها و اقدامات مجاهدانه شهید آیت الله رئیسی و سایر شهدای خدمت در بهزیستی استان آغاز شد.

حسین رسولی اظهار کرد: این اداره کل با تأسی از سیره و منش سید محرومان شهید آیت الله رییسی و به یاد شهدای خدمت، پویش چله خدمت را آغاز کرده و در قالب این پویش خدمات مختلفی را به نیازمندان ارائه می‌دهد.

وی برپایی میز خدمت در تمام واحد‌های استانی و شهرستانی و تخفیف و یا رایگان شدن خدمات توانبخشی اعم از فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، گفتار درمانی وکار درمانی به افراد غیر مددجو و خانواده‌های کم بضاعت را از جمله اقداماتی اعلام کرد که در قالب این پویش انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی کردستان، اهدای۸۰ سری جهیزیه به خانواده‌های تحت پوشش را از دیگر برنامه‌های این پویش اعلام کرد و گفت: همچنین ارائه خدمات مشاوره‌ای به مددجویان و افراد نیازمند رایگان شده و برای سایر خدمات نیز تخفیف اعمال خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین در قالب این پویش ۴۰ دیدار با خانواده‌های تحت پوشش و آسیب دیدگان اجتماعی در هر شهرستان با حضور مدیرکل، معاونان، روسای شهرستان‌ها و مدیران مراکز مثبت زندگی و مددکاران انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.