پسماند شهرک صنعتی اردبیل مکانیزه جمع‌آوری می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تامین ۱۰۰ دستگاه مخزن زباله به منظور مدیریت مکانیزه پسماند شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل خبر داد.

هاشم علایی امروز در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل گفت: همزمان با فرارسیدن هفته محیط زیست قرارداد تامین ۱۰۰ دستگاه مخزن زباله با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به امضا رسیده و به زودی شاهد نصب این مخازن در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: با توجه به گستردگی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، جانمایی و تامین زمین مورد نیاز برای ایجاد ایستگاه موقت پسماند واحد‌های تولیدی نیز انجام شده که در کنار خرید مخازن زباله، این ایستگاه پس از احداث تحویل شرکت خدماتی شهرک صنعتی خواهد شد. 
او با اشاره به این که توجه به الزامات زیست محیطی اهمیت بسزایی در توسعه صنعتی دارد، ادامه داد: تلاش می‌شود در کنار توسعه شهرک‌های صنعتی، رویکرد حفاظت از محیط زیست نیز مورد توجه قرار بگیرد.
علایی هدف از ایجاد شهرک‌های صنعتی را تجمیع صنایع در یک مکان برشمرد و افزود: با حضور واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی، از پراکندگی صنایع جلوگیری شده و معضلات زیست محیطی نیز به کمترین میزان ممکن کاهش خواهد یافت.
او گفت: توسعه متوازن صنعت و رعایت مسائل زیست محیطی، همواره در کانون توجه شرکت شهرک‌های صنعتی قرار دارد و ایجاد تصفیه‌خانه‌ها، توسعه فضای سبز و زون‌بندی (منطقه) شهرک‌های صنعتی از جمله اقدامات موثر این شرکت در راستای حفاظت از محیط زیست بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.