رژیم صهیونیستی ۷۰ درصد ساختمان‌های غزه را ویران کرده است

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی با حملات مداوم خود ۷۰ درصد ساختمان‌های غزه را ویران کرده است.

نبیل ابوردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که اشغالگران رژیم صهیونیستی ۷۰ درصد ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها را در غزه به عنوان بخشی از جنگ جاری خود در نوار غزه در طول ۹ ماه تخریب کرده‌اند.

براساس گزارش سما الاخباریه، این مقام فلسطینی که به موریتانی سفر کرده است در ادامه گفت که پیامی از محمود عباس، رئیس تشکیلات فلسطین به رئیس جمهور موریتانی داد که در آن از حمایت دائمی و استوار موریتانی از آرمان فلسطین قدردانی و تشکر کرد.

او افزود که محمد ولد الغزوانی را از وضعیت کنونی فلسطین، جنگ نابودی ناعادلانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و تلاش مستمر این رژیم برای نابودی آرمان فلسطین مطلع کرده است.

ابوردینه افزود: اسرائیل ۷۰ درصد ساختمان‌ها و زیرساخت‌های غزه از جمله مدارس، بیمارستان‌ها و اجتماعات بشردوستانه را تخریب کرد. فلسطینی‌ها در تلاش برای پایان دادن به پروژه صهیونیستی با یک جنگ وحشیانه در کرانه باختری، نوار غزه و قدس شرقی روبرو هستند.

او مجددا از جامعه بین‌المللی خواست تا این تجاوز را متوقف، به سرعت کمک و نوار غزه را بازسازی کند، نوار غزه که برای هجدهمین سال در محاصره قرار دارد و حدود ۲.۳ میلیون فلسطینی در آن زندگی می‌کنند.

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین خاطرنشان کرد: فلسطین و موریتانی برای ایجاد کشور فلسطین و حفظ حقوق ملی فلسطین به نفع ملت خود و منافع ملت عرب دیدگاه روشنی دارند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رژیم صهیونیستی و با کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی ۷۰ درصد ساختمان‌های غزه را ویران کرده است
۱۳:۵۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
رژیم صهیونیستی و با کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی ۷۰ درصد ساختمان‌های غزه را ویران کرده است
آخرین اخبار