گلایه شهروندان از عدم اجرای بخشنامه تغییر ساعت کاری در برخی از اداره‌ها

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام از عدم اجرای بخشنامه تغییر ساعت کاری در برخی از اداره‌ها ابراز نارضایتی کردند.

بخشنامه تغییر ساعت کاری ادارات ۱۴۰۳ از شانزدهم خرداد ماه در کلیه ادارات و سازمان‌ها اجرایی شد، اما با توجه به پیام‌های ارسالی شهروندان برخی از ادارات و سازمان‌ها این بخشنامه را اجرا نکرده و موجب گلایه مندی کارکنان شده است.

یکی از کارکنان از تغییر ساعت کاری متفاوت ادارات در استان هرمزگان با وجود هوای بسیار گرم این استان گلایه کرد و یکی دیگر از کارکنان از تبعیت نکردن شهرداری تهران از بخشنامه تغییر ساعت کاری خبر داد و درخواست رسیدگی کرد.

در ادامه می‌توانید متن پیام شهروند خبرنگار‌ها را مشاهده کنید.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
باسلام و احترام؛ در حالی که ساعت کاری ادارات در کل کشور ۶ الی ۱۳ اعلام شده است، اما در استان هرمزگان با وجود اینکه هوای بسیار گرمی دارد ساعت کاری از ۶ تا ۱۴:۴۵ اعلام شده است خواهش میکنم پیگیری کنید چرا با وجود دمای بالای هرمزگان این بخشنامه سراسر اعمال نمی‌شود.


باسلام و عرض ادب؛ با توجه به مصوبه هیئت دولت مبنی بر کاهش ساعات اداری و بخشنامه سازمان استخدامی و اداری کشور شهرداری تهران این مصوبه را اجرایی نکرد. برای کسانی که شاغل در شهرداری هستند و همسرشان در شرکت‌های دولتی شاغل هستند و بچه کوچک دارند این عدم تطبیق برای کارکنان مشکل ساز می‌شود. اگر این بخشنامه صادر شده است باید در کل بدنه اجرای کشور انجامش بدهند خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار